Medlemsvilkår
Nedenfor finner du informasjon om vår kundeklubb og hvilke vilkår som gjelder når du velger å bli medlem i kundeklubben. Informasjon om hvordan Naturkompaniet håndterer personopplysninger dine finner du i personvernpolicy eller i våra betingelser og vilkår.
Ditt medlemskap i Naturkompaniets kundeklubb
- Medlemskap i Naturkompaniets kundeklubb 365 er kostnadsfritt.
- Medlemskapet har ingen bindingstid, og du kan når som helst be om å avslutte medlemskapet ditt.
- For å registrere medlemskap må du være folkeregistrert i Norge.
- Medlemskapet er personlig.
- Dine kjøp registreres gjennom at man legitimerer seg, det gis ikke ut noe medlemskort.
- Kundeklubb 365 er en nasjonal lojalitetsklubb, og du kan kun få bonus på kjøp gjennomført hos Naturkompaniet i Norge.
Søknad om medlemskap i Naturkompaniets kundeklubb
Du registrerer og søker medlemskap på nettsiden vår. Du kan når som helst be om å få avsluttet ditt medlemskap. Dette gjør du gjennom å kontakte vår kundeservice via e-post eller telefon.
Bonuspoeng i kundeklubb 365
- Du får bonuspoeng fra første kronen, og for hver krone du handler for.
- Alle kjøp er bonusberettiget, med unntak av kjøp med gavekort. Betaling med gavekort gir derimot bonuspoeng.
- I begynnelsen av hvert kalenderår gjøres en avregning. Har du da samlet sammen 2000 poeng, dvs. handlet for minst 2000,- i løpet av foregående kalenderår, får du en bonussjekk tilsendt via e-post.
- Bonussjekkens beløp baseres på 2 % av ditt totale kjøpsbeløp i løpet av foregående år.
- Ved eventuell retur vil tilsvarende beløp/bonuspoeng bli trukket fra ditt totale kjøpsbeløp.
- Bonussjekken får du tilsendt i begynnelsen av hvert kalenderår, og den er gyldig i ca. 6 måneder.
- Bonussjekken kan ikke veksles inn i bytte mot kontanter.
Direkte markedsføring
Når du blir med i vår kundeklubb aksepterer du også å motta kampanjer, arrangementer og inspirasjon fra Naturkompaniet via e-post, sosiale medier og SMS. For å endre disse innstillingene går du inn på «Mine sider» under fanen Nyhetsbrev. Du kan lese mer om hvordan vi behandler din personlige informasjon i vår personvernpolicy .
Håndtering av personlige opplysninger
Ved en bestilling eller registrering for medlemskap i vår kundeklubb 365, oppgir du personopplysninger som navn, adresse og telefonnummer. I sammenheng med registrering og bestilling godkjenner du at vi lagrer og bruker informasjon av deg i virksomheten for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Ved å gi dine personlige opplysninger godtar du at vi bruker innsamlet informasjon for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg, og tilby den tjenesten som du forventer. Vi trenger dine personlige opplysninger til følgende formål:
- Hvis du ønsker å opprette en personlig konto på naturkompaniet.no (f.eks. navn og e-postadresse).
- For å kunne behandle bestillingen din (f.eks. navn, adresse, fødselsdato og bankinformasjon).
- For å kunne informere om leveringsstatus via SMS og e-post (f.eks. mobilnummer, e-postadresse).
- For å kunne kontakte deg ved problemer med levering av bestillingen din (f.eks. e-postadresse, telefonnummer).
- For å kunne utføre kredittkontroll når det er nødvendig (f.eks. navn, adresse, fødselsdato).
- For å kunne beregne og sende bonusen du har krav på som medlem av kundeklubb 365 (f.eks. navn, kjøpstransaksjoner, medlemsnummer og e-postadresse).
- For å kunne sende nyhetsbrev og SMS (f.eks. din e-postadresse, ditt navn og din postadresse).
Naturkompaniet AB utleverer ikke personopplysninger til tredjeparter utenfor EU (EØS). Vi vil imidlertid oppgi ditt navn og adresse til en tredjepart slik at bestillings- og medlemsinformasjon kan leveres til deg (f.eks. Posten). For mer informasjon om hvordan Naturkompaniet håndterer personopplysninger og hvilke rettigheter du har, vennligst les vår personvernpolicy.